aidpool.com
Homepage
Login

Women's shelter Hilfe für Frauen in Not e.V.: opening hours

Opening hours

We are not aware of any opening hours.

WeekdayDayDateOpen?TimesNotes
FridayFr30. July 202130.07.times unknown
SaturdaySa31. July 202131.07.times unknown
SundaySu01. August 202101.08.times unknown
MondayMo02. August 202102.08.times unknown
TuesdayTu03. August 202103.08.times unknown
WednesdayWe04. August 202104.08.times unknown
ThursdayTh05. August 202105.08.times unknown

Address, phone, e-mail, website

CategoryWomen's shelter
AddressSchwarzenbek
Phone04151-7578
Send e-mailAccess websiteMaps & directions

Services (extract) 

, , , ,

more...

No reviews yet

Rate now

Notes and information for women's shelter Hilfe für Frauen in Not e.V.

Important notes

We have carefully researched address, phone, e-mail and website of the offer women's shelter Hilfe für Frauen in Not e.V. for you.
Please respect the opening hours. Closed today!

The services specified above (, , , , , u.a.) might be restricted or unavailable.

Women's shelter information

The women's shelter as a social institution serves the protection of women and children. As a rule, women come to the women's House for domestic violence in order to find help and advice here. The women's shelter usually offers immediate protection to the physically and mentally abused and threatened women.

Women's shelters are mostly church associations or charitable associations that are charitable-organized and support women by social workers. But there are also autonomous and associations-led women's houses.

Women's shelter services

The women's Shelter provides protection for women and children who are dependent on help and advice through domestic violence.

Women have often been physically and mentally abused. In the women's house you will find help and advice on finding accommodation, psychological and health help and pedagogical care for the children.

Women's houses are operated by (ecclesiastical) associations, charitable associations or autonomously.

Most recent reviews on aidpool.com

animal shelter Tierheim Herne Wanne
Anscheinend wollen die ihre Tiere nicht vermitteln. Die Mitarbeiter sind mit Masse arrogant und überheblich. Freundlichkeit für die meisten ein Fremdwort. Und wenn man nicht sofort zu den Terminen Zeit hat die von denen einfach vorgegeben werden läuft gar nichts mehr. Wir werden uns definitiv woanders umsehen, zumal wir von dem Heim auch nicht über die Vorerkrankungen des Tieres informiert wurden und wir uns diese Informationen über Umwege besorgen mussten.
family counseling pro familia Koblenz
Vorsicht vor Beraterin E. W.! Sie ist Mitschuld an der Katastrophe um die falsche Beschuldigung eines Erziehers in Koblenz - sie instrumentalisierte sogar ihr Kind und nimmt billigend in Kauf, dass dieser nachweislich unschuldige (!) Mann sich das Leben nimmt! Wenn dies die Mitarbeiterstandards und das Ziel von ProFamilia sind, dann Finger weg!
charity department store Sozialkaufhaus Philippistr. 23 Kassel
Ich habe einen sehr teuren Drucker im Sozial-Kaufhaus erstanden. Und hinterher erfahren, dass er sehr alt ist, neue Patronen mindestens 60,- Euro kosten würden. Da ich eine - wegen Corona - arbeitslose Erzieherin bin, bat ich darum, den Drucker umzutauschen. Dies wurde mir aufs Unfreundlichste von einer Mitarbeiterin mit Brille verweigert. Dafür, dass dort alles umsonst abgegeben wird, fand ich es hochgradig unfair! Hätte ich gesagt,
animal shelter Tierheim Offenbach
Für ein Schulreferat waren wir im Tierheim , um einige Informationen zu bekommen. Die Mitarbeiterinnen haben sich viel Zeit genommen und uns viele interessante Sachen erzählt und erklärt. Auch der Umgang mit den Tieren war sehr liebevoll .Wir waren begeistert. Tolles Tierheim!
charity shop Kleiderkammer Wollankstr. 19 Berlin
Ich habe hier schon mehrmals alte Klamotten von mir abgegeben. Die Kleiderkammer ist sehr gut geführt, aufgeräumt, sauber, und ich finde es gut dass die Sachen kostenlos abgegeben werden.
soup kitchen Suppenküche
die beste Suppenküche Berlins